Flyt velger kontaktsenterløsning fra NetNordic

Integrated Communication

2021-07-01


Flyt AS er et nytt utstederselskap som har over 550 000 AutoPASS-kunder og håndterer over 250 millioner årlige passeringer med oppgjør på vegne av bompengeselskapene i Norge.

For å håndtere dialog og håndtering av Flyts kundeportefølje ble NetNordic med kontaktsenterplattformen Puzzel valgt som leverandør av ny kundersenterløsning.

Valget ble gjort basert på en totalvurdering. Løsningen er en omnikanal kontaktsenterløsning som håndterer telefoni, e-post, chat, sms og kontaktskjema, slik at Flyts kunder kan velge foretrukket kanal å kommunisere på.

Flyt er veldig godt fornøyd med den nye løsningen og Ellinor Fiskaa som er Leder for kundesenter og marked sier følgende.

«Det er sjelden vi implementerer teknologi som går så smertefritt, og våre kundebehandlere opplever løsningen som meget driftsstabil og enkel å bruke. NetNordic sammen med Puzzel gjør hverdagen enklere og vi kan supportere våre kunder på en bedre måte».

Kontakt oss i dag om du vil vite mer om kontaksenterløsninger fra NetNordic.

 

Siste innhold - Integrated Communication