23. juni 2022
NetNordic er tildelt totalavtale av Helse Vest IKT. Avtalen inkluderer telefoni hos alle helseforetakene i Helse Vest, og vil gjelde for de 5 neste årene.
Leveransen omfatter drift og beredskapsavtale til ca 20 000 telefonibrukere og kundesenterløsning til 500 Contact Center agenter. Løsningen defineres som kritisk infrastruktur av Helse Vest. Gjennom løsningen skal det opprettholdes høy grad av driftsstabilitet. NetNordic vil være prosjektpartner for Helse Vest på prosjektoppdrag i perioden. Avtalen inneholder bistand på oppsett og feilsøking, samt vedlikehold/drift, inkludert oppdatering av programvare og 24/7-365 teknisk brukerstøtte. I tillegg omfatter avtalen leveranse av alt av Avaya IP-telefoniutstyr. Vi vil også bistå Helse Vest med utvikling av nye telefonitjenester i avtaleperioden.
Vi mottar totalavtalene etter at Helse Vest IKT gjennomførete en helhetsvurdering. Helhetsvurderingen er basert på høy kompetanse innenfor de valgte teknologiområder, kombinert med integrasjonskompetanse, prosjektledelse, et effektivt leveranseapparat og gjennomføringsevne. En høyt sertifisert teknisk stab skal håndterer avtalen, som også innehar høy kompetanse på Avaya sine løsninger. Staben innehar sertifisert Diamond Partner hos Avaya,
Ta kontakt om du ønsker å vite mer om våre produkter og tjenester
NetNordic er tildelt totalavtale av Helse Vest IKT. Avtalen inkluderer telefoni hos alle helseforetakene i Helse Vest, og vil gjelde for de 5 neste årene. Leveransen omfatter drift og beredskapsavtale til ca 20 000 telefonibrukere...
Les mer
Vi ønsker å takke for et lærerikt og spennende besøk i de flotte nye lokalene til Responssenteret i Kongsberg. Det er fantastisk å kunne være tilbyder av velferdsteknologi som øker livskvalitet for den enkelte i institusjoner, omsorgsboliger...
Les mer
For hjemmeboende og personer som har behov for heldøgns bemanning i den kommunale bolig- og institusjonstjenesten vet vi at ensomhet blant eldre er et økende folkehelseproblem, ikke bare fordi det blir flere og flere eldre,...
Les mer
I dette webinaret vil vi presentere for dere disse fire løsningene inne eHelse: Vandrealarm Kollegavarsling Digitalt tilsyn E-lås I studio vil Camilla Lobben og Jan-Thore Svendsen fra NetNordic snakke om våre kunders behov, om erfaringer...
Les mer
NetNordic sammen med vår samarbeidspartner Dignio, gjennomførte oppstartskurs for hjemmetjenesten i Bremanger kommune på medisineringsstøtte den 11.11.21. Bremanger kommune tilbyr denne løsningen som en integrert del av sitt tjenestetilbud i helse- og omsorg.
Les mer
NetNordic – Et visjonært blikk på morgendagens responssenter Det finnes flere varianter av responssenter, hvor de tilbyr forskjellige tjenester, og da på ulike måter. Hvilke muligheter finnes i dag, og hvordan kan fremtiden se ut? ...
Les mer
På landsbasis er det meldt om 1042 episoder knyttet til vold og trusler mot Nav hittil i år. Helse- og omsorgstjenesten opplever også avvik i form av vold og truende situasjoner. NetNordic leverer et spekter...
Les mer
Bekjempelse av ensomhet og digitalt utenforskap er et priotert innsatsområde nasjonalt. Våre kunder har behov for gode løsninger som er tilpasset utsatte grupper, derfor er Easymeeting en kjærkommen samarbeidspartner! Camilla LobbenStrategic Business Development ‑ eHealth & Welfare Technolog Easymeeting AS ble etablert i...
Les mer
Et hamskifte er, i dyreriket, en prosess som skjer i takt med vekst og utvikling. Der de fleste slanger skifter ham 4-8 ganger i løpet av et år, antyder «hamskifte», når benyttet som en metafor,...
Les mer
Mange av landets kommuner har nå etablert egne alarmmottak for mottak av varsler fra velferdsteknologi. Enten alene eller gjennom et utvidet tjenestesamarbeid med flere kommuner. Alarmmottakene er bemannet med kvalifisert helsepersonell. De avlaster den operative helsetjenesten. Avlastingen skjer ved...
Les mer