Les mer om oss på NetNordic

Vi har eksperter som står klar til å hjelpe deg!

Når og hvor

Dato 26. mai - 29. april 2020

Tid 09:00 - 09:45

Sted Netnordic Norway AS

Sett av datoen

Gratis Frokostseminar
NetNordic Webinar - Chatbot og kontaktsenter! Hvordan kan Chatbot være med å styrke tilgjengelighet og servicegrad for dine kunder?


NetNordic Webinar Chatbot og kontaktsenter - 26. mai - 29. april 2020

Vis agenda Delta nå

Det snakkes mye om chatbots i dag, men hva er egentlig mulig med dagens chatbot teknologi, og hvordan verdiøke kundeopplevelsen og tilgjengelighet?

NetNordic forteller deg hvor du bør starte og hva du skal tenke på.

På dette webinaret vil du få en innsikt og høre om noen av våre kundecaser fra både privat og offentlig sektor.

Se agenda nedenfor.

 

Vel møtt!

Agenda of the day

  • 09:00

    09:15
    Velkommen og kort om Netnordic som Bot leverandør

  • 09:15

    09:45
    NetNordic Kundecase Privat sektor - IKEA

  • 09:45

    10:15
    NetNordic kundecase offentlig sektor - NAV

  • 10:15

    10:30
    Q&A - Oppsummering og spørsmål